Booking.com blijft “laagsteprijsgarantie” aanbieden

27-04-2015

Amsterdam - Eerder deze week werden in verschillende media in Nederland berichten gepubliceerd over Booking.com naar aanleiding van de afspraken die zijn gemaakt met nationale mededingingsautoriteiten in Zweden, Frankrijk, Italië en Zweden. Booking.com liet eerder vandaag echter weten dat zij willen benadrukken dat dit absoluut niet het geval is. Booking.com doet géén afstand van haar “laagsteprijsgarantie”, ondanks dat dit zo prominent boven vele artikelen staat vermeld.

Sinds de oprichting van het bedrijf in 1996 biedt Booking.com consumenten een “laagsteprijsgarantie” en tot op de dag van vandaag staat deze garantie.Ze benadrukken nogmaals dat consumenten erop kunnen vertrouwen dat wanneer zij ergens anders online een betere prijs kunnen vinden, Booking.com het verschil zal terugbetalen. Booking.com gaat door met haar “laagsteprijsgarantie” met betrekking tot alle afzonderlijke prijzen die op Booking.com staan, en heeft nu ook geen plannen om deze aanpak te veranderen.

Bron: presscenter